Kokybės politika
Siekiame:
- sukurti tvirtą ir stabilų pagrindą Bendrovės augimui, pasiekiant planuotus ekonominius rezultatus,
- teikti klientams visapusiškas pramoninių žarnų ir movų paslaugas ir gaminius, plečiant gaminių asortimentą naujais tipais,
- nuolat atnaujindami savo gaminių asortimentą, suteikti Klientams galimybę naudotis naujausiais gaminiais,
- siūlyti plačias gaminių pasirinkimo galimybes taikant įvairią nuolaidų sistemą,
- plėsti siūlomų paslaugų apimtį diegiant naujas technologijas,
- teikti klientams aukščiausios kokybės paslaugas,
- skatinti nuolatinį šių paslaugų tobulinimą,
- informuoti Klientus apie esamą produktų ir paslaugų asortimentą vykdant veiksmingą rinkodarą,
- didinti asortimento produktų ir paslaugų prieinamumą plečiant rinką ir plėtojant platinimo tinklą,
- nuolat tobulinti valdymo metodus, nuolat gerinti darbo sąlygas ir plėtoti infrastruktūrą,
- nuolat kelti darbuotojų kvalifikaciją ir didinti jų įsitraukimą per atitinkamus mokymus ir patrauklias atlygio sistemas.

Užtikrinti, kad kokybės politika būtų sėkmingai įgyvendinama:
- bendrovės vadovybė ir darbuotojai visapusiškai įsitraukia į Kokybės politikos tikslų įgyvendinimą,
- siekiant tobulinti vadybos sistemą pagal ISO 9001 reikalavimus, nuolat peržiūrima, kaip laikomasi reikalavimų ir kokių pasiekimų pasiekta teikiant paslaugas.
Kaip Bendrovės prezidentas esu atsakingas už Kokybės politikos įgyvendinimą ir pareiškiu, kad ją nuosekliai vykdau ir vykdysiu aš, mūsų Bendrovės vadovybė ir darbuotojai. Kiekvienas darbuotojas pagal savo kompetenciją ir atsakomybę privalo suprasti, vykdyti ir tobulinti taisykles, kylančias iš Bendrovės patvirtintos Kokybės politikos.
Richard Fredriksen Prezidentas