Pakrovimo ir iškrovimo movos
Pakrovimo ir iškrovimo movos – bendra informacija
Transporto operacijose pakrovimo ir iškrovimo movos naudojamos beveik visoms transporto cisternoms (IBC konteineriams, autocisternoms ir geležinkelio cisternoms, laivo cisternoms) pripildyti ir ištuštinti. Pakrovimui ir iškrovimui naudojami lanksčių žarnų mazgai arba standžios krovimo rankenos su jungtimis. Lanksčios pakrovimo ir iškrovimo žarnų sąrankos naudojamos kaip transporto cisternų (pvz., autocisternų) arba krovos terminalų, kuriuose jos yra pakrovimo ir iškrovimo sistemų (pakrovimo ir iškrovimo įrangos) dalis, įranga. Pakrovimo ir iškrovimo žarnų mazgus ir įrangą prižiūri specialios kontrolės įstaigos (Lenkijoje – Transporto techninė priežiūra).
Pakrovimo ir iškrovimo tikslams tinka įvairios bendros paskirties pramoninės movos, tačiau yra ir specialių movų, suprojektuotų atsižvelgiant į konkrečius pakrovimo ir iškrovimo reikalavimus:
- flanšinės jungtys;
- srieginės jungtys;
- TW (tankwagen) jungtys;
- CAMLOCK jungtys;
- STORZ jungtys, Guillemin jungtys;
- svirtinės movos (Perrot, Laux, Bauer ir kt.);
- API movos (sausojo atjungimo movos, gravitacinio kritimo movos, garų surinkimo movos);
- įvairių tipų sausojo atjungimo movos;
- avarinio išardymo movos;
- geležinkelio cisternų movos.
Jei reikia, naudojami pasukamieji šarnyrai ir stebėjimo stiklai.
“Tubes International” yra įgaliota parinkti ir tiekti visų tipų pakrovimo/iškrovimo jungtis ir žarnų mazgus, taip pat visas pakrovimo/iškrovimo sistemas.