AC žarnos
Kintamosios srovės žarnos – bendra informacija
Automobilių oro kondicionavimo įrenginiuose naudojamos freono žarnos, pagamintos iš aukščiausios kokybės gumos mišinių. Jos turi ploną nailono (poliamido) sluoksnį vidiniame sintetinio kaučiuko (BARRIER tipo) sluoksnyje, kad freono prasiskverbimas būtų sumažintas iki minimumo. Žarnos gaminamos laikantis standartų, pavyzdžiui, SAE J2064. Įprastų automobiliuose naudojamų freono žarnų vidinis skersmuo yra: 8, 10, 13 ir 16 mm skersmens ir tekstiliniu sutvirtinimu. Gaminamos dvi freono žarnų versijos: storasienė standartinė versija ir pastaroji – LW versija su plonesnėmis sienelėmis. Didesnių dydžių (22, 28 arba 35 mm vidinio skersmens) žarnos paprastai turi plieninį pynimą ir yra naudojamos didesniems įrenginiams, pavyzdžiui, autobusuose. Freono žarnų darbinis slėgis paprastai būna iki 35 barų, temperatūra – nuo -40°C iki +135°C.
Automobilių oro kondicionavimo žarnos freonui turi būti montuojamos su specialiomis jungtimis. Jų galima įsigyti automobilių techninės priežiūros stotyse kaip sukomplektuotą žarnų rinkinį, priskirtą konkrečiam automobilio tipui. Tačiau kartais jas galima sutaisyti arba pakeisti, tačiau visada laikantis aukščiausio tikslumo ir atsargumo reikalavimų.
Pramoniniuose freono aušinimo įrenginiuose galima naudoti specialias termoplastines freonui skirtas žarnas (vidinis sluoksnis – poliamidas). Taip pat – automobilių įkrovimo ir bandymų įrenginiams arba (mažesnio skersmens) aušinimo anglies dioksidu įrenginiams. Termoplastinės žarnos freonui turėtų būti tvirtinamos standartinėmis hidraulinėmis jungtimis, o mažesnio skersmens žarnos (skirtos bandymams ir papildymui) – specialiomis žarnoms skirtomis jungtimis.
Produktų sąrašas: